הוסף לעגלה

סיגריית juul

 

העולם שלנו לא מפסיק להשתנות ולהציע לנו עוד ועוד אפשרויות. אחד השינויים הבולטים של השנים האחרונות הוא מעבר מסיגריות “רגילות” לסיגריות אלקטרוניות שמבוססות על אידוי ולא על בעירה ועל כן לא פולטות עשן וגם לא מייצרות ריח שמהווה מטרד לסביבה. בארה"ב מדובר בלהיט פופולרי להפליא: שוק הסיגריות האלקטרוניות מגלגל כ-2 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת צמיחה משמעותית. השחקן הבולט ביותר בתחום זה הוא ג’ול (juul), וגם לכם כדאי להבין מה עומד מאחורי סיפור ההצלחה שסוחף את האמריקאים.

 

עיצוב מוצר מנצח

 

את סיגריית juul פיתחו שני בוגרי לימודי לעיצוב מוצר והדבר ניכר בה היטב. צמד המפתחים שלמדו בהרווארד, אדם בואן וג’יימס מונסיס, גם מכירים היטב את צרכי קהל היעד שלהם שהן המניע לפיתוח הסיגריה החדשנית היה הרצון להפסיק לעשן סיגריות “רגילות” – ולאחר שנכשלו מספר פעמים ובנוסף לא מצאו תחליף מספק מספיק בשוק הסיגריות האלקטרוניות החליטו ליצור בעצמם אלטרנטיבה טובה.

 

אחד מסודות ההצלחה הדרמטית של ג’ול – ואגב, בארה"ב כבר מרבים להשתמש בפועל juuling כדי לתאר את פעולת השימוש בסיגריה האלקטרונית שיצרו בואן ומונסיס – הוא כאמור העיצוב. סיגריית juul נראית כמו דיסק און קי גם מבחינת הצורה, גם מבחינת הגוונים וגם מבחינת התחושה (ולמעשה גם ההטענה שלה היא דרך כבל USB). גם בשימוש עצמו יש אלמנטים היי-טקיים כשלמשל על-מנת לברר את מצב הסוללה של הסיגריה האלקטרונית המעשנים מקישים (פעמיים, בעדינות) על המכשיר ומקבלים חיווי על בסיס צבע (אדום – פחות מ-25%, צהוב – בין 25% ל-50%, ירוק – סוללה טעונה לפחות ב-50%).

 

שימוש פשוט ואינטואיטיבי

 

המומחיות של בואן ומונסיס בעיצוב מוצר באה לידי ביטוי גם בפשטות השימוש בסיגריה האלקטרונית הפופולרית. כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מחוויית העישון עם סיגריית juul הוא להכניס לתוכה פוד (מעין מחסנית או קפסולה) והאידוי, שמבוסס על מנגנון משוכלל ויעיל להפליא, מתחיל להתרחש. אין בה לחצנים ואין בה מתגים – פשוט מעשנים. גם הממדים הצנועים של הג’ול תורמים להתלהבות ממנה – קל מאוד לקחת אותה אתכם לכל מקום.

 

איך יוצרת סיגריית juul תחושת עישון משכנעת?

 

המרכיב השני בביקוש הרב לסיגריה האלקטרונית ג’ול הוא התחושה שנוצרת בגרון כשמשתמשים בה. בואן ומונסיס החלו לעבוד על תחליף משכנע לסיגריות “רגילות” ב-2007 ועברו דרך ארוכה עד לג’ול. אחד המאפיינים הבולטים של JUUL הוא החוויה הדומה במיוחד לעישונה של סיגריה “רגילה”. בנוסף, כוללת סיגריית juul מנגנון אידוי חכם שתוכנן במיוחד על-מנת לצמצם למינימום את הבעירה.

 

מאחר שה-juul לא פולטת עשן, לא מייצרת אפר ולא מפיצה סביבה ריח כמו סיגריה “רגילה”, ניתן להשתמש בה בכל מקום בלי חשש לתגובות עוינות מצד אנשים אחרים שרגישים לכל התופעות שנלוות לסיגריות ה"רגילות".

 

שלל טעמים

 

על-מנת ליהנות מחוויית העישון שמספקת סיגריית ג’ול נדרשים כמובן גם נוזלי אידוי בנוסף למתקן האידוי עצמו. הנוזלים מגיעים בפודים (אפשר לקרוא להם גם מחסניות או קפסולות, בכל מקרה המונח שבו משתמשת החברה הוא Pods). בכל חבילה יש 4 פודים. ניתן לבחור בין חבילות שבהן כל הפודים הם באותו טעם – האפשרויות הקיימות נכון לקיץ 2018 הן תפוח, מנטה, טבק, טבק וניל ומנגו. בכל מקרה משתמשי ה-juul יכולים להתנסות בכל הטעמים עד למציאת החוויה המוצלחת ביותר מבחינתם או להמשיך לגוון את חוויית העישון שלהם ולהפוך אותה למעניינת יותר.

 

אם ברצונכם לרכוש סיגריות JUUL, פנו אלינו דרך העמוד הזה.

סמוקר- המרכז הארצי למוצרי טבק

הנחות, מבצעים, מוצרים חדשים ועוד מלא הפתעות
בסמוקר חוגגים כל השנה

השאירו אותי מעודכן במבצעים הכי חמים

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים במייל / SMS

 

האם את/ה בן/בת 18 או יותר?

אני מעל 18. אני מתחת ל-18.

אני מאשר שאני מעל גיל 21 ומבקש שיוצגו לי תמונות המוצרים באתר.