הוסף לעגלה

קפסולות juul

 

מאז ומתמיד הלהיבו אפשרויות חדשות את בני המין האנושי. לשמחתנו אנחנו חיים בעידן שבו טכנולוגיות מתקדמות מפותחות בקצב מואץ, וכל הזמן צצים מוצרים חדשים שמרחיבים את חופש הבחירה שלנו ואת היכולת שלנו לחוות את החוויות המדויקות ביותר מבחינתנו. קפסולות juul הן דוגמה מצוינת לכך ולא בכדי הן הפכו, ביחד עם הסיגריה האלקטרונית שאליה הן מוכנסות, ללהיט ענק בארה"ב.

 

כמה קפסולות juul יש בכל חבילה?

 

קפסולות juul מגיעות בחבילה, כשבכל חבילה ישנן 4 קפסולות (שיש הקוראים להן גם מחסניות או פודים. המונח באנגלית הוא Pods). מי שמשתמש בסיגריה האלקטרונית הפופולרית ג’ול, יכול לגוון את חוויית העישון שלו עם קפסולות שונות ולבחור מבין האפשרויות השונות את זו המתאימה לו ביותר בכל רגע ורגע.

 

באילו טעמים מוצעות הקפסולות של ג’ול?

 

נכון לקיץ 2018 קפסולות juul מגיעות ב-8 טעמים לבחירתכם. הטעמים הקיימים הם- מנטה, מנגו, תפוח, וניל.

 

מהי כמות הנוזל בכל קפסולה?

 

כל קפסולה של ג’ול מכילה 0.7 מ"ל – כמות שמספיקה לכ-200 שאיפות (שווה ערך לכקופסת סיגריות). התדירות שבה יש לרכוש פודים (שכאמור מגיעים בחבילות של 4) תלויה כמובן בהרגלי השימוש של כל אחד ואחת.

 

מדוע זוכה juul לפופולריות גבוהה במיוחד בארה"ב?

 

קפסולות juul הן כמובן מוצר משלים לסיגריה האלקטרונית עצמה. ג’ול הושקה במחצית השנייה של 2015 ונכון לעכשיו נתח השוק שלה בארה"ב הוא כבר למעלה מ-70!

 

שוק הסיגריות האלקטרוניות בארה"ב נמצא במגמת צמיחה חדה, בעיקר עקב המעבר המסיבי מסיגריות “רגילות” שפעולתן מבוססת על בעירה ובמקרים רבים מהווה מטרד לסביבה אל הגרסה האלקטרונית המתקדמת שמבוססת על אידוי ועל כן לא פולטת עשן וגם לא ריח מקומם. עפ"י ההערכות ב-2018 מגלגל שוק זה למעלה מ-2 מיליארד דולר וכאמור הרבה למעלה ממחצית מהמכירות הן של ג’ול.

 

המפתחים של juul הם שני מעצבי מוצר מקליפורניה, אדם בואן וג’יימס מונסיס. הידע של בואן ומונסיס בתחום עיצוב המוצר, והעובדה שהם בעצמם היו מעשנים של סיגריות “רגילות” שחיפשו תחליף מוצלח באמת לכך, הם אלה שאחראים לפופולריות של ג’ול.

 

ראשית, העיצוב: הסיגריה האלקטרונית של בואן ומונסיס נראית כמו דיסק און קי קטן כך שנוח מאוד להסתובב איתה בכל מקום (וגם להסתיר אותה במידת הצורך). הלוק ההיי-טקי הופך אותה גם לגאדג’ט נחשב ונחשק, ועוד תורמת לכך הקלות והמידיות של השימוש בה – כל מה שצריך לעשות כדי להפעיל את מנגנון האידוי החכם הוא להכניס את הקפסולה למכשיר. חיווי הסוללה של juul הוא דוגמה נוספת לעיצוב מוצר חכם גם בהיבט הפרקט וגם בהיבט האסתטי.

 

המרכיב השני הוא החווייה שמייצרת ג’ול: בזכות הוספת חומצה בנזואידית למלחי הניקוטין, התחושה בגרון כשמשתמשים ב-juul דומה מאוד לזו שמורגשת כשמעשנים סיגריה “רגילה” – כך שקל יותר לאמץ את הטרנד החדש וליהנות ממנו. האפשרות לבחור קפסולה בטעמים שונים מוסיפה גם היא להנאה כמובן.

 

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מוצרי JUUL, אנא השאירו את פרטיכם כאן.

סמוקר- המרכז הארצי למוצרי טבק

הנחות, מבצעים, מוצרים חדשים ועוד מלא הפתעות
בסמוקר חוגגים כל השנה

השאירו אותי מעודכן במבצעים הכי חמים

מאשר/ת קבלת הטבות ומבצעים במייל / SMS

 

האם את/ה בן/בת 18 או יותר?

אני מעל 18. אני מתחת ל-18.

אני מאשר שאני מעל גיל 21 ומבקש שיוצגו לי תמונות המוצרים באתר.